digidingen
maandag 29 augustus 2011
donderdag 25 augustus 2011
stripje maken
het was heel leuk om een strip te maken. Maar ik had wel te weinig tijd om alles goed te doen.
zie het resultaat,
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=en&u=http://www.bitstrips.com/&ei=3ckXS6DiDJW14QbA49zjAg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBUQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dbitstrips.com%26hl%3Dnl%26lr%3D
zie het resultaat,
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=en&u=http://www.bitstrips.com/&ei=3ckXS6DiDJW14QbA49zjAg&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBUQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dbitstrips.com%26hl%3Dnl%26lr%3D
maandag 15 augustus 2011
zondag 14 augustus 2011
Abonneren op:
Posts (Atom)